Array ( [SERVER_SOFTWARE] => Apache/2 [REQUEST_URI] => /blog/algemeen/ [USER] => cs052 [HOME] => /home/cs052 [SCRIPT_NAME] => /index.php [QUERY_STRING] => [REQUEST_METHOD] => GET [SERVER_PROTOCOL] => HTTP/1.1 [GATEWAY_INTERFACE] => CGI/1.1 [REDIRECT_URL] => /blog/algemeen/ [REMOTE_PORT] => 37756 [SCRIPT_FILENAME] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html/index.php [SERVER_ADMIN] => webmaster@stichtingiamsport.nl [CONTEXT_DOCUMENT_ROOT] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html [CONTEXT_PREFIX] => [REQUEST_SCHEME] => http [DOCUMENT_ROOT] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html [REMOTE_ADDR] => 35.175.179.52 [SERVER_PORT] => 80 [SERVER_ADDR] => 62.84.244.129 [SERVER_NAME] => www.stichtingiamsport.nl [SERVER_SIGNATURE] => [PATH] => /sbin:/usr/sbin:/bin:/usr/bin [HTTP_ACCEPT_ENCODING] => gzip [HTTP_CONNECTION] => Keep-Alive [HTTP_HOST] => www.stichtingiamsport.nl [HTTP_IF_MODIFIED_SINCE] => Thu, 18 Apr 2019 10:51:11 GMT [HTTP_ACCEPT_LANGUAGE] => en-US,en;q=0.5 [HTTP_ACCEPT] => text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 [HTTP_USER_AGENT] => CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/) [proxy-nokeepalive] => 1 [UNIQUE_ID] => XRC6YzFqOdTJRgw8h9FYWwAAAH0 [REDIRECT_STATUS] => 200 [REDIRECT_UNIQUE_ID] => XRC6YzFqOdTJRgw8h9FYWwAAAH0 [FCGI_ROLE] => RESPONDER [PHP_SELF] => /index.php [REQUEST_TIME_FLOAT] => 1561377379.9822 [REQUEST_TIME] => 1561377379 )
I Am Sport » Algemeen

Wat een avontuur, onze bergbeklimming!

5 september jl. was het zover! Ons Mont Blanc avontuur. En wat voor een avontuur was dat zeg. Elke dag wel weer iets nieuws, een ontdekking, een ervaring, elke dag wel een indrukwekkend en mooi uitzicht. We begonnen ons avontuur op 3400 meter om ons materiaal testen, van stijgijzers t

Samen sterk voor Guus!

Dit is Guus. Pas maar op, want Guus is een tijger! En soms ook een anaconda of krokodil. Hap!! Wat hij het liefste doet? Spelen, puzzelen, kleuren of televisie kijken. Samen met zijn grote broer Jelle natuurlijk want dat is zijn aller-, allerbeste vriend. Guus is vrolijk en levenslust

Joop Zoetemelk Classic | 20 maart 2015

Onder andere door andere afspraken en door ziektes zijn er aardig wat mannen afgevallen voor deze Classic in Leiden. Dit mocht de pret niet drukken voor Martin & Patricia, ze zouden zich hoe dan ook samen voor de stichting inzetten! Het begint regenachtig, parkeerplaatsen zaten ni

Maart 2014 – Met een stand van € 1055 was de Joop Zoetemelk Classic een groot succes!

15 maart 2014 een spannende dag. De eerste activiteit sinds het bestaan van onze stichting (januari 2014). 8 enthousiaste mensen die zich spontaan hebben aangemeld en sponsoren voor onze stichting hebben geregeld, wat een mooie mensen. Speciale dank aan Carmen die met opgeheven hoofd