Array ( [SERVER_SOFTWARE] => Apache/2 [REQUEST_URI] => /blog/april-2014-rotterdam-marathon-onvergetelijke-ervaring/ [USER] => cs052 [HOME] => /home/cs052 [SCRIPT_NAME] => /index.php [QUERY_STRING] => [REQUEST_METHOD] => GET [SERVER_PROTOCOL] => HTTP/1.1 [GATEWAY_INTERFACE] => CGI/1.1 [REDIRECT_URL] => /blog/april-2014-rotterdam-marathon-onvergetelijke-ervaring/ [REMOTE_PORT] => 40998 [SCRIPT_FILENAME] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html/index.php [SERVER_ADMIN] => webmaster@stichtingiamsport.nl [CONTEXT_DOCUMENT_ROOT] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html [CONTEXT_PREFIX] => [REQUEST_SCHEME] => http [DOCUMENT_ROOT] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html [REMOTE_ADDR] => 35.153.135.60 [SERVER_PORT] => 80 [SERVER_ADDR] => 62.84.244.129 [SERVER_NAME] => www.stichtingiamsport.nl [SERVER_SIGNATURE] => [PATH] => /sbin:/usr/sbin:/bin:/usr/bin [HTTP_ACCEPT_ENCODING] => gzip [HTTP_CONNECTION] => Keep-Alive [HTTP_HOST] => www.stichtingiamsport.nl [HTTP_IF_MODIFIED_SINCE] => Sun, 19 May 2019 15:56:40 PDT [HTTP_ACCEPT_LANGUAGE] => en-US,en;q=0.5 [HTTP_ACCEPT] => text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 [HTTP_USER_AGENT] => CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/) [proxy-nokeepalive] => 1 [UNIQUE_ID] => XS8be0DPChNS5hRCinOjHAAAAL8 [REDIRECT_STATUS] => 200 [REDIRECT_UNIQUE_ID] => XS8be0DPChNS5hRCinOjHAAAAL8 [FCGI_ROLE] => RESPONDER [PHP_SELF] => /index.php [REQUEST_TIME_FLOAT] => 1563368315.9447 [REQUEST_TIME] => 1563368315 )
I Am Sport » April 2014 – Rotterdam Marathon onvergetelijke ervaring!

April 2014 – Rotterdam Marathon onvergetelijke ervaring!

Rotterdam Marathon onvergetelijke ervaring!
13 april 2014 wederom een spannende dag voor zowel de Stichting als de lopers.

Vier man sterk deze keer
Jerry, Kjeld en Daniel hebben tijden getraind om de 10 km te kunnen lopen. Voor alle drie geldt dat ze 2 jaar geleden, nooit hadden verwacht dit ooit te gaan doen. De uitspraak ‘je kunt alles, zolang je maar echt wilt en niet opgeeft’ gaat hier zeker op. Deze mannen hebben hun leven omgegooid en veranderingen toegepast. Dit was voor hen de eerste beproeving, de eerste overwinning om te laten zien dat hun leven ook echt veranderd is. Ze hebben het gedaan, deze kanjers! Stuk voor stuk kwamen ze rond het uur binnen. We zijn trots dat jullie je voor ons hebben ingezet. Bedankt mannen.

Ambassadeur Fabian de 4e man op de lijst
Het gaat echt gebeuren. 10 maanden voorbereiding, waarbij hij maximaal 2x in de week kon lopen. Er zat totaal geen regelmaat in zijn training, dan liep hij ‘s ochtends, dan weer in de middag of de avond en zelfs ’s nachts, om er enigszins nog ritme in te houden. Tot maximaal 22 km heeft hij kunnen trainen. De Marathon zelf was een zware beproeving met elke 10 km weer een struikelblok, maar door zijn eigen muziek, positieve instelling en mind beleving heeft hij de marathon compleet uit kunnen lopen. Lichamelijk helemaal op, maar mentaal niet te breken. Het was een heftige reis.

Lees zijn fantastische verhaal hier.

Stand op dit moment € 2030,-

Foto´s Rotterdam Marathon
Bekijk hier de prachtige foto’s die gemaakt zijn door ‘Jermain Fernandes’: klik hier

You Tube: inspiratiefilmpje