Array ( [SERVER_SOFTWARE] => Apache/2.2.23 (Unix) mod_ssl/2.2.23 OpenSSL/1.0.0-fips DAV/2 PHP/5.3.27 [REQUEST_URI] => /blog/januari-2014-radio-2-oproep-groot-succes/ [REDIRECT_UNIQUE_ID] => XLhOrrkbjMQAABLmAuoAAAAL [REDIRECT_STATUS] => 200 [UNIQUE_ID] => XLhOrrkbjMQAABLmAuoAAAAL [HTTP_USER_AGENT] => CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/) [HTTP_ACCEPT] => text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 [HTTP_ACCEPT_LANGUAGE] => en-US,en;q=0.5 [HTTP_IF_MODIFIED_SINCE] => Sat, 16 Feb 2019 00:54:37 GMT [HTTP_HOST] => www.stichtingiamsport.nl [HTTP_CONNECTION] => Keep-Alive [HTTP_ACCEPT_ENCODING] => gzip [PATH] => /usr/local/bin:/usr/bin:/bin [SERVER_SIGNATURE] =>
I Am Sport » Januari 2014 – Radio 2 oproep, groot succes!

Januari 2014 – Radio 2 oproep, groot succes!

RAdio2logo

Fantastisch dat er zulke goeie, mooie mensen zijn in Nederland.
Donderdag 24 januari 2014 heeft Stichting I Am Sport een oproep voor een fiets geplaatst bij Radio 2 in het programma van Henk: Van Steeg tot 1

Oproep: Stichting I Am Sport gaat van start met het inzamelen van geld tijdens de Joop Zoetemelk Classic in Leiden op 15 maart. We hebben zonder dat we volledig live zijn, al aanmeldingen gehad van mensen die met ons mee willen fietsen om zo nog meer geld voor de Stichting op te halen. Een ervan is erg sportief, maar heeft zelf geen geld om een goeie fiets aan te schaffen, te trainen en om hier aan mee te doen. Daar hebben wij een oproep voor geplaatst.

Echt fantastisch, binnen vijf minuten was er al een reactie! Leo Nelis gaat deze jonge man een fiets sponsoren, zodat hij voor de stichting mee kan fietsen om zo geld in te zamelen voor de stichting.

Onze dank gaat uit naar:

• Marloes  die gelijk gereageerd heeft op onze oproep,
  • Radio 2 die de mogelijkheid biedt voor dit soort oproepen,
  • Henk van Steeg die ons de gelegenheid heeft geboden om onze oproep op de radio te plaatsen,
  • FietsCity Landewe in Enschede, zij hebben, door deze actie, € 70 gedoneerd aan Stichting I Am Sport.
  • Leo Nelis de echte topper! De sponsor van de fiets! Geweldig mens.

Hier te beluisteren

WORD OOK DONATEUR!