Array ( [SERVER_SOFTWARE] => Apache/2 [REQUEST_URI] => /blog/juni-2014-erasmus-tour-ging-super-lekker/ [USER] => cs052 [HOME] => /home/cs052 [SCRIPT_NAME] => /index.php [QUERY_STRING] => [REQUEST_METHOD] => GET [SERVER_PROTOCOL] => HTTP/1.1 [GATEWAY_INTERFACE] => CGI/1.1 [REDIRECT_URL] => /blog/juni-2014-erasmus-tour-ging-super-lekker/ [REMOTE_PORT] => 34476 [SCRIPT_FILENAME] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html/index.php [SERVER_ADMIN] => webmaster@stichtingiamsport.nl [CONTEXT_DOCUMENT_ROOT] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html [CONTEXT_PREFIX] => [REQUEST_SCHEME] => http [DOCUMENT_ROOT] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html [REMOTE_ADDR] => 35.175.179.52 [SERVER_PORT] => 80 [SERVER_ADDR] => 62.84.244.129 [SERVER_NAME] => www.stichtingiamsport.nl [SERVER_SIGNATURE] => [PATH] => /sbin:/usr/sbin:/bin:/usr/bin [HTTP_ACCEPT_ENCODING] => gzip [HTTP_CONNECTION] => Keep-Alive [HTTP_HOST] => www.stichtingiamsport.nl [HTTP_IF_MODIFIED_SINCE] => Thu, 18 Apr 2019 10:28:40 GMT [HTTP_ACCEPT_LANGUAGE] => en-US,en;q=0.5 [HTTP_ACCEPT] => text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 [HTTP_USER_AGENT] => CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/) [proxy-nokeepalive] => 1 [UNIQUE_ID] => XRCyrt@yCIdQ83OBdDY0fQAAAD0 [REDIRECT_STATUS] => 200 [REDIRECT_UNIQUE_ID] => XRCyrt@yCIdQ83OBdDY0fQAAAD0 [FCGI_ROLE] => RESPONDER [PHP_SELF] => /index.php [REQUEST_TIME_FLOAT] => 1561375406.6689 [REQUEST_TIME] => 1561375406 )
I Am Sport » Juni 2014 | Erasmus Tour Ging Super Lekker!

Juni 2014 | Erasmus Tour Ging Super Lekker!

Eén voor één verzamelen de mannen zich bij het afgesproken punt. Ze hebben er zin in, laat maar komen die mooie rit. Nog een paar foto’s schieten en op naar de start. Voor Jan is het een bijzondere dag, zijn eerste echte tourrit! Nog nooit meer dan 82 km gereden en nu gewoon de 135 km pakken. Ambassadeur Fabian, Dim, Peter, Jan en Martin (<foto vlnr) vertrekken samen vanuit Stadion de Kuip te Rotterdam, wat een geweldig mooi startpunt.

Het ging ‘soepeltjes’
Weersvoorspellingen waren van te voren niet zo goed, maar wat viel dat mee zeg! Het was juist een geweldige dag om te fietsen. De mannen hadden ingezet op 25, maximaal 27 km per uur. Maar het ging zo lekker, dat ze meer dan eens de 30+ aan hebben getikt, zelfs de 35 km kwam voorbij en dat voor nog aardig wat onervaren fietsers, wat een topprestatie, stuk voor stuk. Voor Martin was het af en toe afzien, zijn been ging hem aardig in de weg zitten en kreeg pijntjes die hij nog niet eerder heeft ervaren. Het team heeft hem er doorheen gesleept, samen uit, samen thuis.

Bandje verwisselen hoort erbij
De 95 km werd makkelijk gehaald, even bijtanken en nog 50 km te gaan. Die laatste km liepen voorspoedig. Yes, nog 5 km te gaan……. STOP, STOP, STOP! Benjamin Jan, bandje kapot. Ook hier bleef het team bij elkaar, Dim en vervolgens ook Martin wisten wel raad en hebben de band verwisseld (2x in die 5 km gebeurd), dit zijn dingen die je niet wilt, maar die er helaas toch echt bij horen als je zulke lange afstanden aflegt. En ja, daar was de finish, met de teller op 140+km! Fabian, Jan, Peter, Dim en Martin, nog als comleet team bij elkaar en naar eigen zeggen, nog best fit eigenlijk. Ook Jan vond het meer dan meevallen, met name om met zo’n fantastisch team te fietsen, je sleept elkaar er continue doorheen, houdt elkaar scherp en je zoekt daardoor ook even die extra uitdaging op. Het was te gek!

Bedankt voor jullie inzet mannen.

Foto´s 28-06-2014
Foto: Bekijk hier alle foto’s.

Blog Ambassadeur Fabian
Lees zijn beleving tijdens deze mooie tour, klik hier.

Donatiebedrag

You Tube: inspiratiefilmpje
Facebook  |  Twitter | LinkedIn

Doneer