Array ( [SERVER_SOFTWARE] => Apache/2.2.23 (Unix) mod_ssl/2.2.23 OpenSSL/1.0.0-fips DAV/2 PHP/5.3.27 [REQUEST_URI] => /blog/maart-2014-joop-zoetemelk-classic-groot-succes/ [REDIRECT_UNIQUE_ID] => XLhOZ7kbjMQAAA89CE8AAAAA [REDIRECT_STATUS] => 200 [UNIQUE_ID] => XLhOZ7kbjMQAAA89CE8AAAAA [HTTP_USER_AGENT] => CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/) [HTTP_ACCEPT] => text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 [HTTP_ACCEPT_LANGUAGE] => en-US,en;q=0.5 [HTTP_IF_MODIFIED_SINCE] => Sat, 16 Feb 2019 00:52:43 GMT [HTTP_HOST] => www.stichtingiamsport.nl [HTTP_CONNECTION] => Keep-Alive [HTTP_ACCEPT_ENCODING] => gzip [PATH] => /usr/local/bin:/usr/bin:/bin [SERVER_SIGNATURE] =>
I Am Sport » Maart 2014 – Met een stand van € 1055 was de Joop Zoetemelk Classic een groot succes!

15 maart 2014 een spannende dag. De eerste activiteit sinds het bestaan van onze stichting (januari 2014). 8 enthousiaste mensen die zich spontaan hebben aangemeld en sponsoren voor onze stichting hebben geregeld, wat een mooie mensen.

Speciale dank aan Carmen die met opgeheven hoofd de 25 km heeft gefietst en voor 12 uur over de finish kwam. Martin die veel meer in zijn mars had, maar trouw bleef aan zijn fietspartner en samen met haar een mooie tijd van nog geen 3 uur heeft gereden. Vincent met zijn prachtige gesponsorde fiets dacht de 75 km te fietsen, maar heeft uiteindelijk de pijltjes gevolgd van de 100 km! Foei wat viel dat tegen, de kou en de wind, maar hij heeft het gedaan de topper, pure wilskracht en mentaliteit.

De 100 km mannen
Deze mannen wilden echt op tijd rijden. Wouter, Peter, Patrick en onze ambassadeur Fabian zijn gedreven en gaan samen vertrekken. Het blijkt een pittige rit te zijn. De start ging lekker, maar oei wat geef je soms te veel in die eerste 40 km! Momenten van elkaar uit het oog verliezen, momenten van elkaar er mentaal doorheen slepen, die laatste km waren heftig met de wind tegen, maar het doel is bereikt. De groep is op een paar minuten uit elkaar gevallen, maar hebben het allen binnen de 4 uur afgelegd. De eersten kwam over de finish met een tijd van 03.50 uur!

Kortom van begin tot eind was dit een groot succes. We hebben door inzet van deze mensen zoveel leuke en positieve reacties mogen ontvangen.

Bedrijven die ons hebben gesponsord, vrienden, familie en onbekenden die geld hebben gedoneerd. Allen super bedankt.
Op naar de volgende activiteit, de Marathon van Rotterdam op 13 april 2014.

Stand op dit moment € 1055 !!

Ambassadeur Fabian Touw
Als Ambassadeur schrijft Fabian zijn belevenissen over de betreffende activiteit. Lees hier het complete verhaal.

Foto´s en Video´s
Foto: Bekijk hier alle foto’s.
Video Fabian
Video Patrick