Array ( [SERVER_SOFTWARE] => Apache/2.2.23 (Unix) mod_ssl/2.2.23 OpenSSL/1.0.0-fips DAV/2 PHP/5.3.27 [REQUEST_URI] => /blog/oprichting-stichting-i-am-sport-is-een-feit/ [REDIRECT_UNIQUE_ID] => XLhR@7kbjMQAABcGIywAAAAM [REDIRECT_STATUS] => 200 [UNIQUE_ID] => XLhR@7kbjMQAABcGIywAAAAM [HTTP_USER_AGENT] => CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/) [HTTP_ACCEPT] => text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 [HTTP_ACCEPT_LANGUAGE] => en-US,en;q=0.5 [HTTP_IF_MODIFIED_SINCE] => Sat, 16 Feb 2019 01:13:37 GMT [HTTP_HOST] => www.stichtingiamsport.nl [HTTP_CONNECTION] => Keep-Alive [HTTP_ACCEPT_ENCODING] => gzip [PATH] => /usr/local/bin:/usr/bin:/bin [SERVER_SIGNATURE] =>
I Am Sport » Januari 2014 – Oprichting Stichting I Am Sport is een feit!

Januari 2014 – Oprichting Stichting I Am Sport is een feit!

Oprichting Notaris SIAS

Op donderdag 30 januari 2014 zijn de officiële stukken getekend bij de notaris. Wat een fantastisch mooi moment. Niks gaat ons nog stoppen om onze mooie doelen te bereiken, om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor hele zieke en hulpbehoevende kinderen.

Namens de oprichters en het bestuur: Patrick, Peter, Cynthia, Fabian en Patricia welkom en alvast heel erg bedankt voor uw inzet, steun en hulp! De eerste op de agenda is de Joop Zoetemelk Classic, helpt u mee minimaal € 2.500 binnen de halen?

Steun ons.