Array ( [SERVER_SOFTWARE] => Apache/2 [REQUEST_URI] => /blog/persbericht-2/ [USER] => cs052 [HOME] => /home/cs052 [SCRIPT_NAME] => /index.php [QUERY_STRING] => [REQUEST_METHOD] => GET [SERVER_PROTOCOL] => HTTP/1.1 [GATEWAY_INTERFACE] => CGI/1.1 [REDIRECT_URL] => /blog/persbericht-2/ [REMOTE_PORT] => 59540 [SCRIPT_FILENAME] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html/index.php [SERVER_ADMIN] => webmaster@stichtingiamsport.nl [CONTEXT_DOCUMENT_ROOT] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html [CONTEXT_PREFIX] => [REQUEST_SCHEME] => http [DOCUMENT_ROOT] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html [REMOTE_ADDR] => 35.175.179.52 [SERVER_PORT] => 80 [SERVER_ADDR] => 62.84.244.129 [SERVER_NAME] => www.stichtingiamsport.nl [SERVER_SIGNATURE] => [PATH] => /sbin:/usr/sbin:/bin:/usr/bin [HTTP_ACCEPT_ENCODING] => gzip [HTTP_CONNECTION] => Keep-Alive [HTTP_HOST] => www.stichtingiamsport.nl [HTTP_IF_MODIFIED_SINCE] => Thu, 18 Apr 2019 10:52:58 GMT [HTTP_ACCEPT_LANGUAGE] => en-US,en;q=0.5 [HTTP_ACCEPT] => text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 [HTTP_USER_AGENT] => CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/) [proxy-nokeepalive] => 1 [UNIQUE_ID] => XRC7hjFqOdTJRgw8h9FaNAAAAH8 [REDIRECT_STATUS] => 200 [REDIRECT_UNIQUE_ID] => XRC7hjFqOdTJRgw8h9FaNAAAAH8 [FCGI_ROLE] => RESPONDER [PHP_SELF] => /index.php [REQUEST_TIME_FLOAT] => 1561377670.8564 [REQUEST_TIME] => 1561377670 )
I Am Sport » Januari 2014 – Ambassadeur Fabian Touw

Januari 2014 – Ambassadeur Fabian Touw

SONY DSC

Sinds 2013 is Fabian Touw ambassadeur van Stichting I Am Sport. Een betrokken, vriendelijke & gedreven stichting die geld inzamelt voor zieke en hulpbehoevende kinderen. Gezondheid, plezier, toekomst! Hij koppelt al zijn sportprestaties die vanaf heden op de agenda staan aan deze stichting, om zoveel mogelijk geld in te  zamelen voor ‘deze kinderen’. In deze video zie je hoe een topsporter die geen marathonloper, geen fietser en geen zwemmer is, laat zien dat je met het juiste doorzettingsvermogen, de juiste mentaliteit, inzet en positieve instelling alles kan bereiken wat je wilt!

Fabian: ‘Niets is onmogelijk, zolang je er maar hard voor wilt werken en niet opgeeft’ .

Persoonlijke blog
Als Ambassadeur schrijft Fabian zijn belevenissen over de betreffende activiteit. Klik hieronder op het onderwerp, voor het complete verhaal.

Overige informatie

Foto’s