Array ( [SERVER_SOFTWARE] => Apache/2 [REQUEST_URI] => /blog/samen-sterk-voor-guus/ [USER] => cs052 [HOME] => /home/cs052 [FCGI_ROLE] => RESPONDER [REDIRECT_UNIQUE_ID] => XOHlGoj4y0oid4XpL8bpUwAAATI [REDIRECT_STATUS] => 200 [UNIQUE_ID] => XOHlGoj4y0oid4XpL8bpUwAAATI [proxy-nokeepalive] => 1 [HTTP_USER_AGENT] => CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/) [HTTP_ACCEPT] => text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 [HTTP_ACCEPT_LANGUAGE] => en-US,en;q=0.5 [HTTP_IF_MODIFIED_SINCE] => Fri, 22 Mar 2019 17:02:51 UTC [HTTP_HOST] => www.stichtingiamsport.nl [HTTP_CONNECTION] => Keep-Alive [HTTP_ACCEPT_ENCODING] => gzip [PATH] => /sbin:/usr/sbin:/bin:/usr/bin [LD_LIBRARY_PATH] => /usr/lib/apache:/usr/local/icu/lib:/usr/local/lib64:/usr/local/lib:/usr/lib64:/usr/lib:/lib64:/lib [SERVER_SIGNATURE] => [SERVER_NAME] => www.stichtingiamsport.nl [SERVER_ADDR] => 62.84.244.129 [SERVER_PORT] => 80 [REMOTE_ADDR] => 54.167.47.248 [DOCUMENT_ROOT] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html [REQUEST_SCHEME] => http [CONTEXT_PREFIX] => [CONTEXT_DOCUMENT_ROOT] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html [SERVER_ADMIN] => webmaster@stichtingiamsport.nl [SCRIPT_FILENAME] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html/index.php [REMOTE_PORT] => 40490 [REDIRECT_URL] => /blog/samen-sterk-voor-guus/ [GATEWAY_INTERFACE] => CGI/1.1 [SERVER_PROTOCOL] => HTTP/1.1 [REQUEST_METHOD] => GET [QUERY_STRING] => [SCRIPT_NAME] => /index.php [PHP_SELF] => /index.php [REQUEST_TIME_FLOAT] => 1558308122.9109 [REQUEST_TIME] => 1558308122 )
I Am Sport » Samen sterk voor Guus!

Samen sterk voor Guus!

Dit is Guus. Pas maar op, want Guus is een tijger! En soms ook een anaconda of krokodil. Hap!!
Guus SMA I Am Sport Squat Challenge Donatie Mont BlancWat hij het liefste doet? Spelen, puzzelen, kleuren of televisie kijken. Samen met zijn grote broer Jelle natuurlijk want dat is zijn aller-, allerbeste vriend. Guus is vrolijk en levenslustig. En nog zo heerlijk onbezorgd, net als alle andere kinderen.

Waarom Guus in die rolstoel zit? ‘Nou, gewoon. Daarom.’
Maar hoe sterk tijgers ook zijn, soms hebben ze onze hulp nodig. En dat geldt zeker voor onze lieve tijger Guus. Guus heeft SMA. Een progressieve spierziekte die leidt tot steeds zwakkere en uiteindelijk verlamde spieren. SMA verkort het leven van Guus…

Naar de top van de Mont Blanc – Samen sterk voor Guus
Op 5 september 2016 klimmen wij met stichting I Am Sport samen naar de top van de Mont Blanc om geld in te zamelen. Sponsor je ons? Dan help je Guus!

Het doel?
een euro per persoon per meter! We klimmen met zijn zessen naar de top op 4800 meter en hopen dus in totaal € 28.800,- in te zamelen.

Waarom?
Guus kan zich nu niet vrijuit bewegen in zijn eigen huis, omdat zijn slaapkamer en badkamer dit niet toelaten. Een geneesmiddel kunnen wij niet creëren, maar hem helpen om zijn leventje een stukje aangenamer en prettiger te maken wel, zodat hij net als een ander kind ‘normaal’ kan zijn. Hoe meer we inzamelen, hoe meer we kunnen doen voor Guus! Kunnen we op je rekenen?

Wilt u direct doneren?
KLIK HIER

Maak kennis met de bergbeklimmers

Aandacht voor SMA – Jij kunt helpen
Om aandacht te vragen voor onze missie, zijn wij de I Am Sport Squat Challenge gestart! Doe jij hier al aan mee? Doe mee en help ons deze challenge te verspreiden via Social Media om zoveel mogelijk aandacht voor deze ziekte te vragen. Tag je vrienden die jij wilt nomineren! Hoeveel squats kan jij binnen 30 seconden?