I Am Sport » Daphne – Van basketbal naar bergbeklimmen

Daphne – Van basketbal naar bergbeklimmen

Muziek, natuur, familie en vrienden… Haar werk als voorzitter van de Raad van Bestuur van een woningcorporatie gaat hand in hand met voldoende ontspanning. Daphne is positief, ambitieus en een echte doorzetter. Bovendien zit sport in haar DNA en stroomt basketbal door haar bloed. Hoewel ze niet meer speelt, is ze toch nauw betrokken bij het basketbal door haar man die het eredivisieteam van Groningen coacht. Daphne blijft in vorm bij FTPT: boksen, kracht- en conditietraining.

Topprestatie op de Mont Blanc
‘Eigenlijk was het plan om ooit naar het basiskamp van de Mount Everest te klimmen. Maar over de top van de Mont Blanc hoefde ik ook niet lang na te denken. Het is nu of nooit! Een enorme fysieke en mentale uitdaging maar hopelijk ook een overweldigende ervaring door de prachtige natuur. Samen met een gemotiveerd team wil ik graag een topprestatie neerzetten. En natuurlijk geld inzamelen voor Guus, die moet leven met de ongeneeslijke spierziekte SMA. Help je ons daarbij?’

Hoeveel van de 4.800 meter sponsor jij mij?
KLIK HIER

Meer informatie? Klik hier.