Array ( [SERVER_SOFTWARE] => Apache/2 [REQUEST_URI] => /fabian-touw/ [USER] => cs052 [HOME] => /home/cs052 [SCRIPT_NAME] => /index.php [QUERY_STRING] => [REQUEST_METHOD] => GET [SERVER_PROTOCOL] => HTTP/1.1 [GATEWAY_INTERFACE] => CGI/1.1 [REDIRECT_URL] => /fabian-touw/ [REMOTE_PORT] => 42270 [SCRIPT_FILENAME] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html/index.php [SERVER_ADMIN] => webmaster@stichtingiamsport.nl [CONTEXT_DOCUMENT_ROOT] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html [CONTEXT_PREFIX] => [REQUEST_SCHEME] => http [DOCUMENT_ROOT] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html [REMOTE_ADDR] => 35.153.135.60 [SERVER_PORT] => 80 [SERVER_ADDR] => 62.84.244.129 [SERVER_NAME] => www.stichtingiamsport.nl [SERVER_SIGNATURE] => [PATH] => /sbin:/usr/sbin:/bin:/usr/bin [HTTP_ACCEPT_ENCODING] => gzip [HTTP_CONNECTION] => Keep-Alive [HTTP_HOST] => www.stichtingiamsport.nl [HTTP_IF_MODIFIED_SINCE] => Sun, 19 May 2019 16:12:46 PDT [HTTP_ACCEPT_LANGUAGE] => en-US,en;q=0.5 [HTTP_ACCEPT] => text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 [HTTP_USER_AGENT] => CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/) [proxy-nokeepalive] => 1 [UNIQUE_ID] => XS8fyeSN8CiAcdFPqDPGGgAAAj4 [REDIRECT_STATUS] => 200 [REDIRECT_UNIQUE_ID] => XS8fyeSN8CiAcdFPqDPGGgAAAj4 [FCGI_ROLE] => RESPONDER [PHP_SELF] => /index.php [REQUEST_TIME_FLOAT] => 1563369417.1704 [REQUEST_TIME] => 1563369417 )
I Am Sport » Fabian Touw – ‘beleving als Hagelslag’

Fabian Touw – ‘beleving als Hagelslag’

Fabian Touw personal trainer Rotterdam Stichting I Am SportVan wandelen tot fietsen en van Iron Man Zurich tot de marathon. Fabian is een sportman pur sang. Met zijn sportstudio FTPT & FTPT25 motiveert hij ook anderen en daagt hen uit het beste uit zichzelf te halen. Beleving staat bij hem altijd centraal. Ook in de stichting I Am Sport waarvan hij één van de oprichters is. Naast sport stroomt er sinds kort ook iets anders door Fabians aderen: de liefde voor zijn pasgeboren dochter.

Waarom de Mont Blanc?
‘Ik heb hoogtevrees, ben warmbloedig en heb niks met ijs. Het lijkt me dus een mooie uitdaging! En uiteindelijk gaat het natuurlijk maar om één ding: zo veel mogelijk geld inzamelen voor Guus, onze kleine vechter van 2, die moet vechten tegen de ongeneeslijke spierziekte SMA. Om hem een duwtje in zijn rug te kunnen geven en te zorgen dat zijn beleving niet verloren gaat. Er is toch geen mooiere plek te bedenken dan de top van de Mont Blanc waar de beleving als hagelslag naar beneden pingelt?’

Hoeveel van de 4.800 meter sponsor jij mij?
KLIK HIER

Meer informatie? Klik hier.