I Am Sport » Marjolein – ‘Vrouw zoekt berg om tegenop te zien’

Marjolein – ‘Vrouw zoekt berg om tegenop te zien’

Gedreven, positief en betrokken. Zowel als eigenaar van haar consultancy & coaching bedrijf Conn3ctly, als in haar privéleven met partner Wouter en ‘cadeaudochter’ Ilse-Sophie. Marjolein is van alle markten thuis: ze zingt in een band, danste jarenlang in allerlei stijlen en is een echte natuurliefhebber. Na een periode met minder beweging vond ze bij FTPT een nieuwe mentale en fysieke uitdaging.

Opzien tegen de Mont Blanc?
‘4800 meter klimmen is niet niks. Toch zei ik al snel ja tegen Fabian. Zo’n mooie uitdaging voor een goed doel, daar zet ik me graag voor in! Het hooggebergte lonkte al langer en het komische boek ‘Vrouw zoekt berg om tegenop te zien’ versterkte dit gevoel alleen maar. Je grenzen opzoeken om mentaal te groeien, dat sprak me erg aan. Ik ga dit avontuur samen met Wouter aan. En hoe mooi is het dat we dit kunnen doen voor Guus? Onze kleine tijger van 2, die moet vechten tegen de ongeneeslijke spierziekte SMA. We moeten nog flink aan de slag maar ik kan niet wachten om met het hele team bovenop de Mont Blanc te staan!

Hoeveel van de 4.800 meter sponsor jij mij?
KLIK HIER

Persoonlijke blog Marjolein

Meer informatie? Klik hier.