Array ( [SERVER_SOFTWARE] => Apache/2.2.23 (Unix) mod_ssl/2.2.23 OpenSSL/1.0.0-fips DAV/2 PHP/5.3.27 [REQUEST_URI] => /onze-doelen/ [REDIRECT_UNIQUE_ID] => WXYD17kbjMQAADILYzEAAAAI [REDIRECT_STATUS] => 200 [UNIQUE_ID] => WXYD17kbjMQAADILYzEAAAAI [HTTP_HOST] => www.stichtingiamsport.nl [HTTP_ACCEPT_ENCODING] => x-gzip, gzip, deflate [HTTP_USER_AGENT] => CCBot/2.0 (http://commoncrawl.org/faq/) [HTTP_ACCEPT] => text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 [PATH] => /usr/local/bin:/usr/bin:/bin [SERVER_SIGNATURE] =>
I Am Sport » Onze doelen

Onze doelen

Doneer buttonlrDe stichting is ontstaan om de kwaliteit van leven van kinderen met een ernstige ziekte of kinderen die in armoede leven te verbeteren, hen gezondheid, plezier en toekomst bieden. Er is niets mooiers dan een sportieve uitdaging aangaan en deze koppelen aan deze kinderen. Het hart van de stichting ligt bij het motiveren en stimuleren van jongeren, zij zijn onze toekomst.

Vind je het moeilijk om voor een bepaald doel te kiezen?
Dan ben je bij Stichting I Am Sport aan het goeie adres.

De stichting zamelt namelijk geld in voor:
1. Geld voor het doen van onderzoek naar ziekte bij kinderen: Spieren voor Spieren
2. Geld voor het brengen van plezier aan zieke kinderen, helpen het dragelijke te maken: CliniClowns
3. Geld voor het helpen van kinderen aan een betere toekomst: Kinderhulp
4. Daarnaast organiseert I Am Sport eigen activiteiten om deze kinderen te helpen, zoals shopdagen, urban crowd workout voor kids etc.

De stichting zamelt een jaar lang geld in en verdeeld dit vervolgens over bovenstaande doelen. Klik op de betreffende doelen voor meer informatie.

• Per sportactiviteit maken we bekend hoeveel er ingezameld is.
  • Begin 2015 maken we bekend hoeveel elk doel in totaal ter beschikking heeft gekregen.

I Am Sport is door de belastingdienst aangewezen als ANBI. U kunt er dus van op aan dat uw geld goed terecht komt!

Verdeling donaties 2014
Elk jaar wordt het geld onderverdeeld. In 2014 was dit de verdeling.

Steun ons!

Klik hier voor de opties.