I Am Sport » Patricia ter Bogt – Geboren voor het avontuur

Patricia ter Bogt – Geboren voor het avontuur

Verruilde ooit haar geboortegrond in het oosten voor het zinderende Rotterdam. Patricia is creatief, passievol en actief. Eigenschappen die haar goed van pas komen als eigenaar van haar marketing adviesbureau. Patricia leeft voor uitdagingen en gaat geen avontuur uit de weg. Haar grootste avontuur en passie tot nu toe: haar pasgeboren dochter.

De Mont Blanc lonkt omdat…
‘… ik wil laten zien dat ik na mijn bevalling op tijd fit kan zijn om die berg te beklimmen, laten zien dat met de juiste voorbereiding, doorzettingsvermogen en goede wil, dit een missie is die gaat slagen! Maar nog veel belangrijker, omdat ik me in wil zetten voor een beetje meer geluk, plezier en een betere toekomst voor Guus. De eerste keer dat ik hem ontmoete heeft hij (met een traan en een lach) mijn hart gestolen. Dit 2-jarige mannetje moet op zo’n jonge leeftijd al vechten tegen de zware en ongeneeslijke spierziekte SMA! Geen berg houdt mij tegen om Guus te helpen!’

Hoeveel van de 4.800 meter sponsor jij mij?
KLIK HIER

Meer informatie? Klik hier.