Array ( [SERVER_SOFTWARE] => Apache/2 [REQUEST_URI] => /red-apple-kids-trappenrun-rotterdam-28-mei-2017-stop-sma-doneer-nu/ [USER] => cs052 [HOME] => /home/cs052 [SCRIPT_NAME] => /index.php [QUERY_STRING] => [REQUEST_METHOD] => GET [SERVER_PROTOCOL] => HTTP/1.1 [GATEWAY_INTERFACE] => CGI/1.1 [REDIRECT_URL] => /red-apple-kids-trappenrun-rotterdam-28-mei-2017-stop-sma-doneer-nu/ [REMOTE_PORT] => 56088 [SCRIPT_FILENAME] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html/index.php [SERVER_ADMIN] => webmaster@stichtingiamsport.nl [CONTEXT_DOCUMENT_ROOT] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html [CONTEXT_PREFIX] => [REQUEST_SCHEME] => http [DOCUMENT_ROOT] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html [REMOTE_ADDR] => 35.175.179.52 [SERVER_PORT] => 80 [SERVER_ADDR] => 62.84.244.129 [SERVER_NAME] => www.stichtingiamsport.nl [SERVER_SIGNATURE] => [PATH] => /sbin:/usr/sbin:/bin:/usr/bin [HTTP_ACCEPT_ENCODING] => gzip [HTTP_CONNECTION] => Keep-Alive [HTTP_HOST] => www.stichtingiamsport.nl [HTTP_IF_MODIFIED_SINCE] => Fri, 22 Mar 2019 16:13:44 GMT [HTTP_ACCEPT_LANGUAGE] => en-US,en;q=0.5 [HTTP_ACCEPT] => text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 [HTTP_USER_AGENT] => CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/) [proxy-nokeepalive] => 1 [UNIQUE_ID] => XRCx4t@yCIdQ83OBdDY0MAAAADk [REDIRECT_STATUS] => 200 [REDIRECT_UNIQUE_ID] => XRCx4t@yCIdQ83OBdDY0MAAAADk [FCGI_ROLE] => RESPONDER [PHP_SELF] => /index.php [REQUEST_TIME_FLOAT] => 1561375202.3976 [REQUEST_TIME] => 1561375202 )
I Am Sport » Red Apple Kids Trappenrun Rotterdam 28 mei 2017. Stop SMA, Doneer nu!

Red Apple Kids Trappenrun Rotterdam 28 mei 2017. Stop SMA, Doneer nu!

Stop SMA
Kent u Guus nog? Guus heeft de slopende spierziekte SMA. Wij hebben hem in 2016 geholpen aan een aanbouw aan zijn huis, zodat hij zich vrijer en beter kan bewegen in zijn eigen huis. Maar er zijn zoveel meer kinderen zoals Guus, die onze hulp hard kunnen gebruiken. Wij geven daarom niet op. Stop SMA! Dat is wat wij willen. SMA is een progressieve spierziekte die leidt tot steeds zwakkere en uiteindelijk verlamde spieren. SMA verkort het leven van deze kinderen. Helpt u ons om hen te helpen?

Kids Red Apple Trappenrun Rotterdam 28 mei 2017Kids Trappenrun
De trappenloop in The Red Apple, een wolkenkrabber aan de rand van het centrum van Rotterdam: 40 verdiepingen van 642 treden. Ook kinderen kunnen zich opgeven voor deze run. Zij gaan tot en met de 15e verdieping. Meer info of zelf deelnemen?

Kinderen tot nu toeTrappenrun Red Apple Rotterdam Doneer nu stopsma

• Bowi Bastiaan (bijna 7 jaar)

Doel Deelnemers
€ 250,-

Informatie Evenement
Datum: Zondag 28 mei 2017
Inschrijfgeld: Kidsrun € 7,50
Tijd: Start 10.00 uur
Waar? Red Apple Rotterdam (Wijnbrugstraat 3011 xw)

Stop SMA! Doneer nu!

Steun jij deze kinderen?
Meer dan € 100 storten met persoonlijke boodschap?

Stort dan op NL96RABO 0154 4402 72 onder vermelding: ‘Trappenrun + boodschap deelnemer’

Meer informatie of zelf deelnemen?
Klik dan hier

Door ANBI status Giftenaftrek in de vennootschapsbelasting
I Am Sport heeft de Anbi status, dat betekend dat u uw gift kunt aftrekken van uw winst. Er geldt hiervoor een maximumgrens van 50% van de fiscale winst, met een absoluut maximum van € 100.000. Klik hier voor meer informatie.

Gift als bedrijfskosten
Een bedrijf mag uitgaven, gedaan met het oog op het zakelijk belang van het bedrijf, aftrekken als kosten. Dit geldt zowel voor bedrijven die aan inkomstenbelasting zijn onderworpen als bedrijven die vennootschapsbelasting betalen.