Array ( [SERVER_SOFTWARE] => Apache/2.2.23 (Unix) mod_ssl/2.2.23 OpenSSL/1.0.0-fips DAV/2 PHP/5.3.27 [REQUEST_URI] => /sponsors/sponsoring-in-geld/ [REDIRECT_UNIQUE_ID] => WXYEE7kbjMQAADPzJM0AAAAC [REDIRECT_STATUS] => 200 [UNIQUE_ID] => WXYEE7kbjMQAADPzJM0AAAAC [HTTP_HOST] => www.stichtingiamsport.nl [HTTP_ACCEPT_ENCODING] => x-gzip, gzip, deflate [HTTP_USER_AGENT] => CCBot/2.0 (http://commoncrawl.org/faq/) [HTTP_ACCEPT] => text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 [PATH] => /usr/local/bin:/usr/bin:/bin [SERVER_SIGNATURE] =>
I Am Sport » Sponsoring informatie

Sponsoring informatie

Wij zoeken?
Om de kwaliteit van leven van kinderen met een ernstige ziekte of kinderen die in armoede leven te verbeteren, hen plezier en toekomst bieden, heeft I Am Sport jouw hulp hard nodig! Hier is namelijk veel geld voor nodig. Omdat wij geen subsidie ontvangen, zijn wij geheel afhankelijk van onder meer giften en sponsoring uit het bedrijfsleven. Er zijn diverse manieren om met jouw bedrijf I Am Sport te steunen en zo zieke of kinderen die leven in armoede te helpen aan een plezierige en betere toekomst.

Voor onze peilers: Gezondheid ‘onderzoek ziekte bij kinderen’, brengen van ‘plezier aan zieke kinderen’ en voor het ‘helpen van kinderen aan een betere toekomst’, werkt de stichting samen met Cliniclowns, Spieren voor Spieren en Kinderhulp.

Om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor deze kinderen, hebben wij jouw sponsoring in geld en natura hard nodig, zodat de trainingen en wedstrijden mogelijk gemaakt worden en op deze manier geld ingezameld kan worden voor de stichting.

U kunt ons helpen door middel van sponsoring in natura of geld.

Door ANBI status Giftenaftrek in de vennootschapsbelasting
I Am Sport heeft de Anbi status, dat betekend dat u uw gift kunt aftrekken van uw winst. Er geldt hiervoor een maximumgrens van 50% van de fiscale winst, met een absoluut maximum van € 100.000. Klik hier voor meer informatie.

Gift als bedrijfskosten
Een bedrijf mag uitgaven, gedaan met het oog op het zakelijk belang van het bedrijf, aftrekken als kosten. Dit geldt zowel voor bedrijven die aan inkomstenbelasting zijn onderworpen als bedrijven die vennootschapsbelasting betalen. Klik hier voor meer informatie.

Wat biedt I Am Sport?
Dit is afhankelijk van wat en hoeveel jouw bedrijf sponsort, maar je krijgt in ieder geval een eigen vermelding op onze website. Overige zaken zijn in overleg mogelijk.

Sportieve activiteiten waaraan u uw sponsorship kunt koppelen

1. Joop Zoetemelk 15 maart 2014 – 100 km Fietsen
2. Marathon van Rotterdam 13 april 2014 – 42 km hardlopen.
3. ½ triathlon Challenge Almere september 2014 – 1.9 km zwemmen / 90 km fietsen / 21 km hardlopen.
4. Marathon Noordpool april 2015 – 42 km hardlopen bij een temperatuur van -30°C
5. Hele triathlon augustus – december 2015 – 3.8 km zwemmen / 180 km fietsen / 42 km

Doelstellingen I Am Sport klik hier
Contact klik hier