Array ( [SERVER_SOFTWARE] => Apache/2.2.23 (Unix) mod_ssl/2.2.23 OpenSSL/1.0.0-fips DAV/2 PHP/5.3.27 [REQUEST_URI] => /sportactiviteiten/ [REDIRECT_UNIQUE_ID] => WcoYrLkbjMQAACKsMygAAAAG [REDIRECT_STATUS] => 200 [UNIQUE_ID] => WcoYrLkbjMQAACKsMygAAAAG [HTTP_HOST] => www.stichtingiamsport.nl [HTTP_ACCEPT_ENCODING] => x-gzip, gzip, deflate [HTTP_USER_AGENT] => CCBot/2.0 (http://commoncrawl.org/faq/) [HTTP_ACCEPT] => text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 [HTTP_IF_MODIFIED_SINCE] => Mon, 24 Jul 2017 14:26:27 GMT [PATH] => /usr/local/bin:/usr/bin:/bin [SERVER_SIGNATURE] =>
I Am Sport » Sportactiviteiten

Sportactiviteiten

fb banner fabian

Onze Ambassadeur Fabian Touw heeft een aantal specifieke uitdagingen genoteerd.

Fabian is een geboren sporter/ondernemer die graag mensen motiveert. Hij is op zijn 15de met fitness begonnen en is hier nooit meer mee gestopt. In de afgelopen jaren heeft hij diverse sportprestaties neergezet, van 100 en 150 meter atletiek tot Zuid Hollands Boks Kampioen. Naast zijn eigen ‘Personal Trainers’ (FT|PT) bedrijf, zet hij zich volledig in om deze sportactiviteiten succesvol af te ronden en  zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de Stichting.

Een sporter die laat zien dat je met het juiste doorzettingsvermogen, de juiste mentaliteit, inzet en positieve instelling alles kan bereiken wat je wilt!

‘Niets is onmogelijk, zolang je er maar hard voor wilt werken en niet opgeeft’ .

Voorlopige activiteiten Stichting I Am Sport 2016
1. Joop Zoetemelk 20 maart 2016.
2. Erasmus MC fietsen 25 juni 2016.
3. I Am Sport Skypescraper Run (trappenloop). Datum 2016 volgt
4. Mont-Blanc beklimming 5 sep 2016.

Wil jij ook een activiteit toevoegen? Graag, meld je aan via dit formulier.

Inspiratievideo
Bekijk hier zijn inspiratievideo

Wilt u Sponsor worden? Klik dan hier voor meer informatie.

Doneer buttonlr