Array ( [SERVER_SOFTWARE] => Apache/2.2.23 (Unix) mod_ssl/2.2.23 OpenSSL/1.0.0-fips DAV/2 PHP/5.3.27 [REQUEST_URI] => /sportactiviteiten/ [REDIRECT_UNIQUE_ID] => W6JLjLkbjMQAABt7kFUAAAAF [REDIRECT_STATUS] => 200 [UNIQUE_ID] => W6JLjLkbjMQAABt7kFUAAAAF [HTTP_USER_AGENT] => CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/) [HTTP_ACCEPT] => text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 [HTTP_IF_MODIFIED_SINCE] => Thu, 19 Jul 2018 21:20:56 GMT [HTTP_HOST] => www.stichtingiamsport.nl [HTTP_CONNECTION] => Keep-Alive [HTTP_ACCEPT_ENCODING] => gzip [PATH] => /usr/local/bin:/usr/bin:/bin [SERVER_SIGNATURE] =>
I Am Sport » Sportactiviteiten

Sportactiviteiten

Stichting sma stop wereld uit kinderen trappenrun Rotterdam Red Apple trappenloop mei

SkypeScraperRun, Trappenloop Stichting I Am Sport
Stichting I Am Sport (opgericht Rotterdam 2014) zamelt, door middel van haar jaarlijks terugkerende Red Apple Trappenloop event, geld in voor kinderen met een spierziekte.

Stop SMA
Kent u Guus nog? Guus heeft de slopende spierziekte SMA. Wij hebben hem in 2016 geholpen aan een aanbouw aan zijn huis, zodat hij zich vrijer en beter kan bewegen in zijn eigen huis. Maar er zijn zoveel meer kinderen zoals Guus, die onze hulp hard kunnen gebruiken. Wij geven daarom niet op. Stop SMA! Dat is wat wij willen. SMA is een progressieve spierziekte die leidt tot steeds zwakkere en uiteindelijk verlamde spieren. SMA verkort het leven van deze kinderen. Helpt u ons om hen te helpen?

Lees hier meer over de trappenloop.

Inspiratievideo
Bekijk hier de promo van de Red Apple Trappenloop
Bekijk hier de promo van ‘Samenvoorguus’

Wilt u Sponsor worden? Klik dan hier voor meer informatie.

Doneer buttonlr