Array ( [SERVER_SOFTWARE] => Apache/2.2.23 (Unix) mod_ssl/2.2.23 OpenSSL/1.0.0-fips DAV/2 PHP/5.3.27 [REQUEST_URI] => /steun-ons/ [REDIRECT_UNIQUE_ID] => WcoY-rkbjMQAACAseIkAAAAI [REDIRECT_STATUS] => 200 [UNIQUE_ID] => WcoY-rkbjMQAACAseIkAAAAI [HTTP_HOST] => www.stichtingiamsport.nl [HTTP_ACCEPT_ENCODING] => x-gzip, gzip, deflate [HTTP_USER_AGENT] => CCBot/2.0 (http://commoncrawl.org/faq/) [HTTP_ACCEPT] => text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 [HTTP_IF_MODIFIED_SINCE] => Mon, 24 Jul 2017 14:29:11 GMT [PATH] => /usr/local/bin:/usr/bin:/bin [SERVER_SIGNATURE] =>
I Am Sport » Steun ons!

Steun ons!

Ik doneer geld, zonder tegenprestatie. Lees hier hoe.

Word Sponsor

In overleg bepalen we samen wat jij als wisselgeld terugkrijgt. Lees hier hoe.

Doe zelf mee met één van Fabian’s sportactiviteiten.

Je vraagt ook jouw netwerk om geld te doneren, om zo nog meer aandacht voor de stichting ‘I Am Sport’ te krijgen. Lees hier hoe.

Koppel je eigen sportactiviteiten aan ‘Stichting I Am Sport’

Zo zorg je voor nog meer aandacht voor deze stichting. Lees hier hoe.

Wilt u gelijk geld storten?
Dat kan ook via NL96RABO 0154 4402 72