I Am Sport » WORD DONATEUR

WORD DONATEUR

Happy-Kids_2Als donateur steun je de Stichting met het bereiken van haar doelstelling: kinderen met een fysieke of mentale achterstand verder helpen om hun eigen persoonlijke doelen te verwezenlijken en het maximale uit het leven te halen, hen plezier en mogelijkheden bieden in het leven. Zij zamelen geld in voor ‘onderzoek ziekte bij kinderen’, brengen van ‘plezier aan zieke kinderen’en voor het ‘helpen van kinderen aan een betere toekomst’.

Help I Am Sport deze kinderen helpen! Word donateur!

WORD DONATEUR!
Iedere bijdrage en inzet wordt enorm gewaardeerd. Heel erg bedankt voor jouw steun. Je kunt het onderstaande formulier invullen of gelijk uw donatie storten op:  NL96RABO 0154 4402 72 te name van Stichting I Am Sport.

Doneer je voor een ander die zijn/haar activiteit heeft gekoppeld aan Stichting I Am Sport? Vermeld dit dan ook duidelijk bij ‘bericht’ .

Ik wil graag doneren