I Am Sport » KOM ZELF IN ACTIE!

KOM ZELF IN ACTIE!

HELP MEE & KOM ZELF IN ACTIE!Happy-Kids_2
Om de kwaliteit van leven van kinderen met een ernstige ziekte of kinderen die in armoede leven te verbeteren, heeft I Am Sport jouw hulp hard nodig! Het organiseren van een actie voor de Stichting is één van de mogelijkheden. I Am Sport juicht alle sportieve initiatieven toe.

WAT BIEDT I AM SPORT?

WAT VRAGEN WIJ?

• Dat je deze vermelding verspreid via jouw eigen social media kanalen en overige netwerken, om zoveel mogelijk sponsoren en donateurs aan jouw activiteit te koppelen.
  • Deelname/Aanmelden kost minimaal € 5,-. Hiervoor ontvang je een I Am Sport sportarmbandje. Geef het bedrag op, in onderstaand formulier. Dit is puur en alleen een donatie aan de stichting.

HOE NU VERDER?

• Aanmelden via onderstaande formulier.
  • Vermeld bij ‘bericht’ duidelijk welke activiteit je aan ons wilt koppelen, waar en wanneer deze plaatsvindt, inclusief website.
  • Je krijgt vervolgens een bevestiging van ons met aanvullende informatie om bekenden en onbekenden op te roepen jou te sponsoren voor de stichting. Zij kunnen zich ook via onze site aanmelden voor sponsoring of donatie, onder vermelding van jouw naam, zodat wij weten dat het jouw sponsoren/donateurs zijn.

MELD DIRECT JOUW ACTIE AAN!
Iedere bijdrage en inzet wordt enorm gewaardeerd. Heel erg bedankt voor jouw steun.
Wij nemen na ontvangst van het formulier contact met je op.