I Am Sport » LOOP/FIETS MEE!

LOOP/FIETS MEE!

SLUIT JE AAN EN FIETS/LOOP MEE MET DE SPORTACTIVITEIT VAN DE STICHTING!Happy-Kids_2
Om de kwaliteit van leven van kinderen met een ernstige ziekte of kinderen die in armoede leven te verbeteren, heeft I Am Sport jouw hulp hard nodig! Het deelnemen aan een van onze sportactiviteiten is één van de mogelijkheden. I Am Sport juicht alle sportieve initiatieven toe.

WAT BIEDT I AM SPORT?

WAT VRAGEN WIJ?

• Dat je deze vermelding verspreid via jouw eigen social media kanalen en overige netwerken, om zoveel mogelijk sponsoren en donateurs aan jouw activiteit te koppelen.
  • Deelname/Aanmelden kost minimaal € 5,-. Hiervoor ontvang je een I Am Sport sportarmbandje. Geef het bedrag op, in onderstaand formulier. Dit is puur en alleen een donatie aan de stichting.

HOE NU VERDER?

• Aanmelden via onderstaand formulier. Geef bij het veld ‘bericht’ duidelijk op om welke activiteit het gaat, waar, wanneer.
  • Aanmelden voor de activiteit waaraan je gaat deelnemen doe je bij de betreffende organisatie zelf (is niet via ons mogelijk, hier zijn vrijwel altijd kosten aan verbonden).
  • Je krijgt vervolgens een bevestiging van ons met aanvullende informatie om bekenden en onbekenden op te roepen jou te sponsoren voor de stichting. Zij kunnen zich ook via onze site aanmelden voor sponsoring of donatie, onder vermelding van jouw naam, zodat wij weten dat het jouw sponsoren/donateurs zijn.

MELD JE DIRECT AAN!
Iedere bijdrage en inzet wordt enorm gewaardeerd. Wij nemen na ontvangst van onderstaand formulier contact met je op.