I Am Sport » WORD SPONSOR!

WORD SPONSOR!

Om de kwaliteit van leven van kinderen met een ernstige ziekte of kinderen die in armoede leven te verbeteren, hen plezier en toekomst bieden, heeft I Am Sport jouw hulp hard nodig! Hier is Happy-Kids_2namelijk veel geld voor nodig. Omdat wij geen subsidie ontvangen, zijn wij geheel afhankelijk van onder meer giften en sponsoring uit het bedrijfsleven. Er zijn diverse manieren om met jouw bedrijf I Am Sport te steunen en zo zieke of kinderen die leven in armoede te helpen aan een plezierige en betere toekomst.

SPONSORING GELD | NATURA
Onze diensten kosten veel geld. Wil je hier aan bijdragen door middel van een geldelijke bijdrage? Dat kan op verschillende manieren. Wil je aan onze diensten bijdragen door middel van een bijdrage in natura? Ook dat kan op verschillende manieren. Zie voor meer informatie de sponsorpagina of neem contact met ons op.

Giftenaftrek in de vennootschapsbelasting. Meer informatie klik hier.
Gift als bedrijfskosten. Meer informatie klik hier.

WAT BIEDT I AM SPORT?
Dit is afhankelijk van wat en hoeveel jouw bedrijf sponsort, maar je krijgt in ieder geval een eigen vermelding op onze website.
Zie voor meer informatie de sponsorpagina of neem contact met ons op.

WORD SPONSOR
Iedere bijdrage en inzet wordt enorm gewaardeerd. Heel erg bedankt voor jouw steun. Vul in het formulier het bedrag dat jij wilt sponsoren/doneren en eventueel aan welke activiteit je dit wilt koppelen. Wij nemen na ontvangst van het formulier contact met je op.

Sponsor jij namens een ander die zijn/haar activiteit heeft gekoppeld aan Stichting I Am Sport? Vermeld dit dan ook duidelijk bij ‘bericht’ .

Ik wil graag sponsoren