Array ( [SERVER_SOFTWARE] => Apache/2 [REQUEST_URI] => /trappenloop-uitdager-bowi/ [USER] => cs052 [HOME] => /home/cs052 [SCRIPT_NAME] => /index.php [QUERY_STRING] => [REQUEST_METHOD] => GET [SERVER_PROTOCOL] => HTTP/1.1 [GATEWAY_INTERFACE] => CGI/1.1 [REDIRECT_URL] => /trappenloop-uitdager-bowi/ [REMOTE_PORT] => 60118 [SCRIPT_FILENAME] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html/index.php [SERVER_ADMIN] => webmaster@stichtingiamsport.nl [CONTEXT_DOCUMENT_ROOT] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html [CONTEXT_PREFIX] => [REQUEST_SCHEME] => http [DOCUMENT_ROOT] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html [REMOTE_ADDR] => 35.175.179.52 [SERVER_PORT] => 80 [SERVER_ADDR] => 62.84.244.129 [SERVER_NAME] => www.stichtingiamsport.nl [SERVER_SIGNATURE] => [PATH] => /sbin:/usr/sbin:/bin:/usr/bin [HTTP_ACCEPT_ENCODING] => gzip [HTTP_CONNECTION] => Keep-Alive [HTTP_HOST] => www.stichtingiamsport.nl [HTTP_IF_MODIFIED_SINCE] => Fri, 22 Mar 2019 16:13:00 GMT [HTTP_ACCEPT_LANGUAGE] => en-US,en;q=0.5 [HTTP_ACCEPT] => text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 [HTTP_USER_AGENT] => CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/) [proxy-nokeepalive] => 1 [UNIQUE_ID] => XRCxit@yCIdQ83OBdDYztAAAADw [REDIRECT_STATUS] => 200 [REDIRECT_UNIQUE_ID] => XRCxit@yCIdQ83OBdDYztAAAADw [FCGI_ROLE] => RESPONDER [PHP_SELF] => /index.php [REQUEST_TIME_FLOAT] => 1561375114.3614 [REQUEST_TIME] => 1561375114 )
I Am Sport » Trappenloop uitdager Bowi

Trappenloop uitdager Bowi

Red Apple trappenloop 2017 stichting I Am Sport (138)

Wat houdt de Red Apple trappenloop in?
Trappenloop in The Red Apple, wolkenkrabber aan de rand van het centrum van Rotterdam: 40 verdiepingen van 642 treden.

Minimaal € 250,- ophalen

Informatie Evenement
Datum: Zondag 27 mei 2018
Tijd: Start 10.00 uur Waar? Red Apple Rotterdam (Wijnbrugstraat 3011 xw)

Help jij mij aan sponsorgeld?
Stort dan op NL96RABO 0154 4402 72 onder vermelding: ‘Trappenloop Bowi’

Waar zamelen Zij geld voor in?
Het komende jaar helpen we hele arme kinderen met hun zwemdiploma en helpen we geld in te zamelen voor het SMA onderzoek bij kinderen. Zie hier hoe het is om te leven met SMA.

Wat is SMA? Dit is een erfelijke ziekte die leidt tot spierzwakte. Bij alle patiënten met SMA worden de spieren steeds zwakker. De spieren hebben steeds minder kracht. Bij de zwaarste vorm kan het kind nooit zelfstandig lopen of zelfs nooit zelfstandig zitten. Het doel van het SMA onderzoek is om nu eindelijk eens een behandeling voor deze ziekte te vinden, iets dat er tot de dag van vandaag niet is.

Meer informatie of zelf deelnemen?
Klik dan hier

Door ANBI status Giftenaftrek in de vennootschapsbelasting
I Am Sport heeft de Anbi status, dat betekend dat u uw gift kunt aftrekken van uw winst. Er geldt hiervoor een maximumgrens van 50% van de fiscale winst, met een absoluut maximum van € 100.000. Klik hier voor meer informatie.

Gift als bedrijfskosten
Een bedrijf mag uitgaven, gedaan met het oog op het zakelijk belang van het bedrijf, aftrekken als kosten. Dit geldt zowel voor bedrijven die aan inkomstenbelasting zijn onderworpen als bedrijven die vennootschapsbelasting betalen.