Array ( [SERVER_SOFTWARE] => Apache/2.2.23 (Unix) mod_ssl/2.2.23 OpenSSL/1.0.0-fips DAV/2 PHP/5.3.27 [REQUEST_URI] => /wie-zijn-wij/ [REDIRECT_UNIQUE_ID] => WXYDzrkbjMQAADSvYzsAAAAA [REDIRECT_STATUS] => 200 [UNIQUE_ID] => WXYDzrkbjMQAADSvYzsAAAAA [HTTP_HOST] => www.stichtingiamsport.nl [HTTP_ACCEPT_ENCODING] => x-gzip, gzip, deflate [HTTP_USER_AGENT] => CCBot/2.0 (http://commoncrawl.org/faq/) [HTTP_ACCEPT] => text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 [PATH] => /usr/local/bin:/usr/bin:/bin [SERVER_SIGNATURE] =>
I Am Sport » Wie zijn wij?

Wie zijn wij?

Gezondheid, plezier, toekomst1

‘I Am Sport’ is een betrokken, warme, vriendelijke, enthousiaste en gedreven stichting met een team van mensen die het uiterste uit zichzelf willen halen, om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor deze kinderen. Wij maken het leven van hen graag gemakkelijker en plezieriger.

De focus ligt op het motiveren en stimuleren van jongeren vanuit verschillende sociale lagen met een fysieke of mentale achterstand. Hen verder helpen om hun eigen persoonlijke doelen te verwezenlijken en het maximale uit het leven te halen, hen plezier bieden in het leven.

We zamelen geld in voor ‘het doen van onderzoek naar ziekte bij kinderen’, brengen van ‘plezier aan zieke kinderen’ en voor het ‘helpen van kinderen aan een betere toekomst’.

Stichting I Am Sport staat voor gezondheid, plezier en toekomst.

Team Stichting I Am Sport

1 Bestuur SIAS compleet

Van links naar rechts
Bestuurslid Penningmeester Peter Deege