I Am Sport » Fabian Touw ambassadeur en mede oprichter I Am Sport

Fabian Touw ambassadeur en mede oprichter I Am Sport

Fabian is ondernemer en eigenaar van personFabianal training studio FT|PT & Online health platform FTPT25. Tevens is hij mede oprichter van Stichting I Am Sport. Na 3,5 jaar in dienst te zijn geweest als werknemer was Fabian toe aan een nieuwe uitdaging. Creativiteit, sportiviteit, avontuur en beleving is dan ook prioriteit nummer 1, FTPT is daaruit geboren. Fabian vindt het erg leuk om zijn klanten te mogen motiveren, inspireren en natuurlijk te laten zweten. FTPT is een succes, maar door zijn gedrevenheid en leergierigheid is hij altijd op zoek naar een nieuwe uitdaging, hij wil meer.

Hij heeft zich altijd al in willen zetten voor jongeren, zij zijn de toekomst, hun creativiteit en beleving mag niet verloren gaan.  Ook jongeren met een fysieke of mentale achterstand maken hier deel van uit. Deze jongeren zien het leven als een privilege, zijn leergierig en hebben een voorbeeldfunctie voor vele gezonde kinderen en volwassenen. Vanuit deze gedachte is Stichting I Am Sport van de grond gekomen! Wat is er nu mooier dan deze jongeren te helpen, een duwtje in de rug te geven, zodat beleving, inspiratie en energie in het leven wordt verspreid?

Beleving is het stimuleren van alle zintuigen waarbij inspiratie een wauw-effect wordt.

Persoonlijke blog
Als Ambassadeur schrijft Fabian zijn belevenissen over de betreffende activiteit. Klik hier voor het complete overzicht.