Array ( [SERVER_SOFTWARE] => Apache/2.2.23 (Unix) mod_ssl/2.2.23 OpenSSL/1.0.0-fips DAV/2 PHP/5.3.27 [REQUEST_URI] => /wie-zijn-wij/onderscheidend-vermogen/ [REDIRECT_UNIQUE_ID] => WcoZC7kbjMQAAB7mZ4oAAAAD [REDIRECT_STATUS] => 200 [UNIQUE_ID] => WcoZC7kbjMQAAB7mZ4oAAAAD [HTTP_HOST] => www.stichtingiamsport.nl [HTTP_ACCEPT_ENCODING] => x-gzip, gzip, deflate [HTTP_USER_AGENT] => CCBot/2.0 (http://commoncrawl.org/faq/) [HTTP_ACCEPT] => text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 [HTTP_IF_MODIFIED_SINCE] => Mon, 24 Jul 2017 14:26:49 GMT [PATH] => /usr/local/bin:/usr/bin:/bin [SERVER_SIGNATURE] =>
I Am Sport » Onderscheidend vermogen

Onderscheidend vermogen

fb banner FTPT

De stichting onderscheid zich in het feit dat de ambassadeur, (Fabian Touw) al zijn sportprestaties die vanaf heden op de agenda staan, koppelt aan deze stichting om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor ‘zieke en hulpbehoevende kinderen’. Een sporter die geen marathonloper, geen fietser en geen zwemmer is, maar laat zien dat je met het juiste doorzettingsvermogen, de juiste mentaliteit, inzet en positieve instelling alles kan bereiken wat je wilt!

‘Niets is onmogelijk, zolang je er maar hard voor wilt werken en niet opgeeft’ .

Inspiratievideo
Bekijk hier zijn inspiratievideo