I Am Sport » Patricia ter Bogt bestuurslid en mede oprichtster I Am Sport

Patricia ter Bogt bestuurslid en mede oprichtster I Am Sport

Patries bestuursfotoPatricia mede eigenaar van FTPT25 en mede oprichtster van Stichting I Am Sport, ze heeft haar eigen marketing adviesbedrijf (PB Marketing Nederland) en is geboren op 29 december 1978 in het prachtige en wijze oosten. Op haar 21e is zij vertrokken naar Rotterdam, heeft zich daar gevestigd en is tot de dag van vandaag hier niet meer weg te slaan. Ze is een beetje een gekke, creatieve, enthousiaste, passievolle, actieve en energieke dame die weet wat ze wil. Met haar Marketing achtergrond is ze een mooie aanvulling  op het team.

Het zorgen voor anderen en mensen positief stimuleren en motiveren, is voor haar een 2e natuur. Aangezien kinderen de toekomst zijn en zij zich daar graag voor wil inzetten, heeft zij samen met Fabian deze mooie stichting opgezet. Het pad er naar toe was al een mooie weg, de ontwikkeling, het proces waarom, hoe en waarvoor. Het inzetten voor zieke en hulpbehoevende kinderen geeft haar een onbeschrijfelijk fijn en warm gevoel, en dat is nog maar het begin! Weten dat je door jouw inzet, kinderen een beetje meer geluk, plezier of een betere toekomst kunt bieden is iets wat zij iedereen gunt. Ze gaat er samen met het team een succesvolle en mooie reis van maken.

Het is niet alleen een gegeven, het is een feit, Stichting I Am Sport wordt een groot succes.