Array ( [SERVER_SOFTWARE] => Apache/2 [REQUEST_URI] => /wie-zijn-wij/patrick-bastiaan-bestuursvoorzitter-i-am-sport/ [USER] => cs052 [HOME] => /home/cs052 [SCRIPT_NAME] => /index.php [QUERY_STRING] => [REQUEST_METHOD] => GET [SERVER_PROTOCOL] => HTTP/1.1 [GATEWAY_INTERFACE] => CGI/1.1 [REDIRECT_URL] => /wie-zijn-wij/patrick-bastiaan-bestuursvoorzitter-i-am-sport/ [REMOTE_PORT] => 34014 [SCRIPT_FILENAME] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html/index.php [SERVER_ADMIN] => webmaster@stichtingiamsport.nl [CONTEXT_DOCUMENT_ROOT] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html [CONTEXT_PREFIX] => [REQUEST_SCHEME] => http [DOCUMENT_ROOT] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html [REMOTE_ADDR] => 35.175.179.52 [SERVER_PORT] => 80 [SERVER_ADDR] => 62.84.244.129 [SERVER_NAME] => www.stichtingiamsport.nl [SERVER_SIGNATURE] => [PATH] => /sbin:/usr/sbin:/bin:/usr/bin [HTTP_ACCEPT_ENCODING] => gzip [HTTP_CONNECTION] => Keep-Alive [HTTP_HOST] => www.stichtingiamsport.nl [HTTP_IF_MODIFIED_SINCE] => Thu, 18 Apr 2019 10:15:49 GMT [HTTP_ACCEPT_LANGUAGE] => en-US,en;q=0.5 [HTTP_ACCEPT] => text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 [HTTP_USER_AGENT] => CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/) [proxy-nokeepalive] => 1 [UNIQUE_ID] => XRCqM9@yCIdQ83OBdDYtZgAAAD4 [REDIRECT_STATUS] => 200 [REDIRECT_UNIQUE_ID] => XRCqM9@yCIdQ83OBdDYtZgAAAD4 [FCGI_ROLE] => RESPONDER [PHP_SELF] => /index.php [REQUEST_TIME_FLOAT] => 1561373235.5365 [REQUEST_TIME] => 1561373235 )
I Am Sport » Patrick Bastiaan bestuursvoorzitter I Am Sport

Patrick Bastiaan bestuursvoorzitter I Am Sport

Patrick-500x750

Patrick (1976) is algemeen directeur van Badotherm, een internationaal opererend familiebedrijf dat met 225 toegewijde medewerkers werkzaam in 7 vestigingen over de wereld, hoge kwaliteit proces instrumentatie produceert en levert aan de industrie. Patrick heeft in zijn jonge jaren op hoog niveau getennist, het sportvirus is nooit echt uit zijn leven gegaan. In zijn spaarzame vrije tijd is Patrick, naast vader van drie dochters, fanatiek wielrenner, skiër en zeiler.

Binnen de stichting is Patrick als voorzitter verantwoordelijk voor de bewaking van het beleid, de visie en voor de sturing van de stichting. Patrick vindt het een uitdaging om nieuwe organisaties op te bouwen en structuur te geven. De oprichting van I Am Sport, waarbij ook nog eens sport wordt samengebracht met iets doen voor de samenleving, is hem dan ook op het lijf geschreven.