Array ( [SERVER_SOFTWARE] => Apache/2 [REQUEST_URI] => /wie-zijn-wij/peter-deege-bestuurspenningmeester-i-am-sport/ [USER] => cs052 [HOME] => /home/cs052 [SCRIPT_NAME] => /index.php [QUERY_STRING] => [REQUEST_METHOD] => GET [SERVER_PROTOCOL] => HTTP/1.1 [GATEWAY_INTERFACE] => CGI/1.1 [REDIRECT_URL] => /wie-zijn-wij/peter-deege-bestuurspenningmeester-i-am-sport/ [REMOTE_PORT] => 35056 [SCRIPT_FILENAME] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html/index.php [SERVER_ADMIN] => webmaster@stichtingiamsport.nl [CONTEXT_DOCUMENT_ROOT] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html [CONTEXT_PREFIX] => [REQUEST_SCHEME] => http [DOCUMENT_ROOT] => /home/cs052/domains/stichtingiamsport.nl/public_html [REMOTE_ADDR] => 35.175.179.52 [SERVER_PORT] => 80 [SERVER_ADDR] => 62.84.244.129 [SERVER_NAME] => www.stichtingiamsport.nl [SERVER_SIGNATURE] => [PATH] => /sbin:/usr/sbin:/bin:/usr/bin [HTTP_ACCEPT_ENCODING] => gzip [HTTP_CONNECTION] => Keep-Alive [HTTP_HOST] => www.stichtingiamsport.nl [HTTP_IF_MODIFIED_SINCE] => Thu, 18 Apr 2019 10:15:57 GMT [HTTP_ACCEPT_LANGUAGE] => en-US,en;q=0.5 [HTTP_ACCEPT] => text/html,application/xhtml+xml,application/xml;q=0.9,*/*;q=0.8 [HTTP_USER_AGENT] => CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/) [proxy-nokeepalive] => 1 [UNIQUE_ID] => XRCqfN@yCIdQ83OBdDYt8wAAAD4 [REDIRECT_STATUS] => 200 [REDIRECT_UNIQUE_ID] => XRCqfN@yCIdQ83OBdDYt8wAAAD4 [FCGI_ROLE] => RESPONDER [PHP_SELF] => /index.php [REQUEST_TIME_FLOAT] => 1561373308.0224 [REQUEST_TIME] => 1561373308 )
I Am Sport » Peter Deege bestuurspenningmeester I Am Sport

Peter Deege bestuurspenningmeester I Am Sport

Geboren in Den Haag en opgegroeid in Zoetermeer, is Peter op zijn 26e in Papendrecht gaan wonen.
Hij zit eigenlijk nooit stil en is altijd wel bezig. Allereerst als eigenaar van accountantskantoor Drechtsteden Accountants en Adviseurs in Papendrecht. Daar is hij samen met zijn collega’s, sparringpartner voor ondernemers in het MKB. Vooral denken in mogelijkheden, kansen zien en benutten.

Naast het werk als accountant en adviseur, is Peter voorzitter van de lokale ondernemersvereniging en ook in de lokale kerk actief. Het goede doel nastreven maakt dat hij zich vanaf 2014 is gaan inzetten als penningmeester voor Stichting I am Sport. Om vanuit de kennis en ervaring mee te bouwen aan een organisatie die zich inzet voor welzijn van kinderen en transparantie hoog in het vaandel heeft staan.